Szakirányú képzések, továbbképzések orvosok, szakdolgozók részére

2013. márc. 13.

 

Tisztelt Érdeklődő!

A BFI Felnőttképzési Közhasznú Nonprofit Kft. fontos feladatának tekinti, hogy pontszerző továbbképzéseket szervezzen. Térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatások biztosításával kívánunk hozzájárulni szakmai fejlődéséhez. Továbbképzéseink között olyan rendezvényeket találhat, amelyek ezt a célt segítik elő.

Kérje részletes tájékoztatónkat! Várunk minden érdeklődőt!

 

Nem akarok a foglalkozásom áldozata lenni! (A Helfer és a Burn-out szindróma)

Célja: az egészségügy egészségi csapdái. Hilfe! vagy Helfer-szindróma? Mi a különbség a kezdő és a haladó Burn-out-os között? Mi a helyzet velem? Burn-out szindrómás vagyok, avagy Sorskönyvem rossz oldalon nyílt ki? Önismeret útja és a saját önismeretem alakulása.

Nyilvántartási szám: 10716/2012
Kredit pont: 15 pont

 

Vezetői ismeretek főnővéreknek

Célja: vezetői típusok, módok és ezek alkalmazása különböző helyzetekben. Az eü.-ben előforduló vezetési helyzetek. Problémamegoldás és vezetői döntési helyzetek. A vezetésben alkalmazható kommunikáció, ennek elemei, stílusa. A vezetői motiváció eszközei. A delegálás, kontroll, dicséret és elmarasztalás felépítése.

Nyilvántartási szám: 10717/2012
Kredit pont: 17 pont

 

Egészségügyi szakdolgozók-beteg kommunikáció

Célja: udvariassági formák a betegápolásban. A kommunikációs torzulások kiküszöbölése az egészségügyi szakdolgozók-beteg kommunikációjában. A helyes kérdezés feltevés módszerei. A beteg kifogásainak kezelése. Megfelelően alkalmazott testbeszéd az egészségügyi szakdolgozók-beteg kommunikációjában.

Nyilvántartási szám: 10718/2012
Kredit pont: 16 pont    

 

Panaszhelyzetek kezelése az egészségügyben

Célja: a panaszkodó ügyfél/beteg azért értékes egy szervezet/kórház számára, mert segít rávilágítani a működési folyamat hiányosságaira, vagy hibáira, így elősegíti azok korrigálását, amely révén a további panaszok elkerülhetők. A képzés célja, hogy a panasz, panaszok helyes kezeléséhez a tanfolyamon résztvevők elsajátítsák azokat a készségeket képességeket, amellyel hatékonyan tudják kezelni a felmerülő problémákat.

Nyilvántartási szám: 10610/2012
Kredit pont: 14 pont

 

A konfliktus és a konfliktuskezelés az egészségügyi szakdolgozóknál

Célja: hogy megkönnyítse, illetve bizonyos esetekben kikerülhetővé tegye a résztvevők számára a konfliktusokat. Panaszok, nézeteltérések, konfrontatív helyzetek minden normálisan működő intézmény életében előfordulnak, ezek zöme azonban vagy elkerülhető, vagy pozitív irányban hasznosítható, ha tudatosan bánunk velük. A résztvevők megtanulják ezek kezelésének fogásait.  A sikeres konfliktus-kezelés, probléma megoldás nem csak a nyertes-nyertes tárgyalási helyzetek kialakulását segíti, de hozzájárul az egészségügyön belüli jó, teljesítmény-motivált légkör kialakulásához, megerősödéséhez is.

Nyilvántartási szám: 10715/2012
Kredit pont: 20 pont  

 

Interperszonális kapcsolatok fejlesztése a munkahelyen

Célja: a megszerzett ismeretek képessé tegyék a résztvevőket a munkatársi kapcsolatok sikeresebb kiépítésére és fenntartására, a vezetőkkel való harmonikusabb kapcsolat felépítésére. A tanultak segítenek a stresszmentesebb légkör kialakításában és a munkahelyi problémák hatékonyabb kezelésében

Nyilvántartási szám: 14402/2012
Kredit pont: 17 pont

 

Képzési idő: 1 nap/képzés

Számonkérés módja: írásbeli teszt formájában

 

Kapcsolattartó személy:

Németh Krisztina
Tel.: 94/501-825
E-mail: nemeth.krisztina@bfi.hu